Achterstanden contributie

Het bestuur van vv Nieuwerkerk begrijpt dat onze leden de afgelopen seizoenen niet het voetbalplezier hebben gekregen, dat ze hadden verwacht. Voor de toekomst van onze vereniging voor alle leden, moeten we desondanks streng zijn op de verplichtingen rondom contributie. We volgen daarmee de adviezen van de KNVB. We rekenen op het begrip van onze leden.

Voor 1 juli 2021 moet de volledige contributie 2020-2021 betaald zijn anders mag de speler niet meer opgesteld worden en niet meer trainen in het nieuwe seizoen.

Er zijn ook leden die het vorige seizoen niet (volledig) betaald hebben. Bij een contributieachterstand van 2019-2020 en 2020-2021 kan een betalingsregeling afgesproken worden die strikt moet worden nagekomen. De contributie voor beide seizoenen moet in 4 gelijke termijnen betaald worden, uiterlijk voor 1 juni, 1 juli, 1 augustus, 1 september. Als er op 1 september volledig is betaald mag er getraind en gespeeld worden.

De spelers die het betreft, hun trainer, elftalleider en aanvoerder worden hiervan schriftelijk op de hoogte gebracht.

Hartelijke groeten,

Tanco Mulderij, Penningmeester vv Nieuwerkerk