31-10-2021: Afscheid scheidsrechter Gerard de Vos

Zondag 31-10-2021

Rond de klok van 10:00 uur wordt er verzameld in de kantine door de familie de Vos. Vandaag wordt officieel afscheid genomen van scheidsrechter Gerard de Vos.

Gerard heeft vanaf 1980 vrijwel wekelijks wedstrijden gefloten. De eerste tien jaren bij de KNVB waar hij onder andere de tweede teams van Feijenoord en Ajax floot. Vanaf 1990 begon hij bij VV Nieuwerkerk bij zijn zoon René in de jeugd te fluiten en en later ook bij zoon Rick en is zo door de jaren heen meegegroeid naar de senioren. Gerard is op de zondag gaan fluiten en had als voorkeurstijd 10:00 uur. Op dat tijdstip zijn er niet zoveel teams actief dus stond Gerard vaak als leidsman bij hetzelfde team wat thuis speelde op het veld. Dat team, het oude ZO12, kwam als verrassing rond 11:00 uur ook Gerard bedanken voor de vele jaren als ‘hun’ scheidsrechter.

Gerard, dank voor je vele jaren inzet bij VV Nieuwerkerk. We wensen je een goed voetbal-pensioen toe en hopen je zo af en toe nog eens te zien langs de lijn!

Google Photo