19-04-2024: Nieuwerkerk ZO6 – 30 jaar

In 1994 werd het elftal opgericht dat nu nog steeds actief is als Zondag6. 30 jaar dit jaar, dat was reden voor een feestje in het Supportershome van VV Nieuwerkerk. Een mooie avond waarop ‘de oude garde’, het huidige team en een hoop spelers, supporters en sponsoren van daartussen de diverse kleedkamer-verhalen en belevenissen konden ophalen.

Uiteraard werd er gebarbecued (op de tribune ivm het weer) en werd iedereen van een vol buikje voorzien met heerlijk vlees van FN Global Meat, waarin oud-sponsor Visser & VanWalsum is opgegaan, en broodjes kip van onze favoriete poelier Kip Ik Heb Je op de Koperwiek.

Met Hans en Rob achter de bar en de superbediening van Amy en Femke liep de avond gesmeerd.
Uiteraard heeft onze nestor Fabian, 28 jaar actief in het team, de kans om te speechen niet laten lopen.

Namens sponsor Garderobe (bedankt Rob!) hadden we nog wat mooie prijzen te verdelen voor
een verkiezing met meerdere categorieën.
Dennis van de Bos won de `Most Valuable Player`, Tim Kok in de `Te vroeg gestopte speler`-categorie en voor `Meest Iconische persoon` was er een gedeelde eerste plaats voor Fabian en trainer Adri Hermus.
Allen van harte gefeliciteerd!

Na het bedanken van de vrijwilligers kon er nog even gedanst worden op de house classics van lokale DJs Martijn en Richard. Net voor 23uur ging de muziek uit en werd een succesvolle avond mooi afgesloten.
Zaterdag was het supportershome weer spic en span voor de wedstrijd van het eerste elftal.

Google Photo