Oud papier inzameling stopt per 1 augustus 2023

Het bestuur van vv Nieuwerkerk maakt hierbij kenbaar dat de OUD PAPIER INZAMELING bij vv Nieuwerkerk per 1 augustus 2023 zal stoppen. Niet zelden ziet de omgeving van de oud papier container op sportpark Dorrestein eruit zoals onderstaande foto en kunnen onze zeer schaarse vrijwilligers de rommel van een ander opruimen.

Daarnaast is het inzamelen van het oud papier voor vv Nieuwerkerk de laatste tijd financieel verliesgevend en vanuit de Gemeente Zuidplas zijn er geen mogelijkheden om ons hierin te ondersteunen.

Dit alles heeft ons als vv Nieuwerkerk noodzakelijkerwijs doen besluiten om per 1 augustus 2023 de inzameling van oud papier bij vv Nieuwerkerk te beeindigen. Vanaf 1 augustus 2023 is het dus NIET meer mogelijk en toegestaan oud papier bij vv Nieuwerkerk te lozen.
Voor het inleveren van het oud papier verwijzen wij u vanaf 1 augustus 2023 naar de reguliere inleverpunten van de Gemeente Zuidplas en CyclusNV.

Wij rekenen op ieders medewerking dat geen papier meer wordt achtergelaten vanaf 1 augustus 2023 en danken voor het getoonde vertrouwen in het verleden.
P.s.: De inzameling van kleding op Sportpark Dorrestein in de blauwe container blijft wel in stand na 1 augustus 2023.