Opzoomeren zaterdag 8 juli 2023: vele handen maken licht werk!

Seizoen 2022 – 2023 nadert het einde, nu nog de laatste loodjes van de toernooien en de afsluitende activiteiten, en voor je het weet begint de zomervakantie.

Wat dan nog resteert zijn de zorgen voor ons sportcomplex, waar heel wat werk verricht moet worden om het weer gereed te maken voor het nieuwe seizoen. Schoonmaakwerk, verven, kleine reparaties: op ons grote sportcomplex waar zeer intensief gebruik van gemaakt wordt valt genoeg te doen.

Wij willen dan ook een beroep doen op jullie, de leden, jong en oud, maar ook jullie familie en andere sympathisanten van VV Nieuwerkerk, om ons te helpen bij het Opzoomeren. Iedereen kan wat bijdragen, goede wil en energie zijn voldoende om een mooi resultaat te kunnen bereiken. Spoor je team aan, of je medesupporters, want met elkaar is het nog gezelliger!

Het Opzoomeren vindt plaats op zaterdag 8 juli, van 08 tot 14 uur. Voor de inwendige mens wordt goed gezorgd, koffie/thee, gebak en lunch zijn inbegrepen. Laat ons wel even weten of je mee-eet en of er nog specifieke dieetwensen zijn?

Aanmelding kan via: algemenezaken@vvnieuwerkerk.nl