Sponsoring algemeen

Voetbalvereniging Nieuwerkerk is een levendige en ambitieuze vereniging met ca. 2000 leden. Met dat aantal neemt de vereniging in de gemeenschap van Nieuwerkerk een belangrijke positie in. Al deze leden zijn in het weekend actief op het druk bezocht sportpark “Dorrestein”.

Hoewel iedereen al trots kan zijn op vv Nieuwerkerk, is de vereniging nog niet af. Zoals alle ambitieuze clubs wil de vereniging meer, hoger en beter. Als de club – qua niveau – wil groeien, moeten alle afdelingen daarin meegaan, zodat leden de faciliteiten geboden kan worden om beter te presteren. v.v. Nieuwerkerk moet een begrip worden in de regio, een club waar iedereen wil bijhoren.

Uiteraard kan v.v. Nieuwerkerk haar ambitie niet in haar eentje waarmaken. De club heeft mensen en bedrijven nodig, die zich betrokken voelen bij de vereniging en die hun naam willen verbinden aan “een begrip in de regio”.

U bent altijd van harte welkom op ons sportpark. Kom dus gerust een keer langs om de sfeer te proeven.

Bent u geïnteresseerd om v.v. Nieuwerkerk te laten groeien? Maak dan een afspraak met iemand van onze sponsorcommissie.

Rob de Bruijn, 06-24654328 , robdebruijn@ziggo.nl en Norbert Voshol, 06-50691994, nvoshol@kvanw.nl